Sant Pere de Ribes (Barcelona)
Empresa: NexTReT
Descripción: A NexTReT, estem en cerca d`un/a professional del sector TIC amb com a mínim 2 anys d`experiència com a Tècnic Helpdesk per unir-se al nostre equip.

Oferim una excel·lent oportunitat per …
Requisitos: Coneixements imprescindibles:
Coneixements de hardware, ofimàtica i sistemes operatius Windows
Experiència de mínim dos anys en:
Atenció telefònica i resolució d`incidències en remot i presencialment a usuaris
Desplegament, manteniment i configuració d`estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d`imatges preconfigurades
Resolució d`incidències de telecomunicacions, tant connexions cablejades com punts d`accés inalàmbric.
Resolució d`incidències sobre perifèrics (escàners, impressores, multifunció…).
Configuració i resolució d`incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.
Creació i configuració de connexions VPN i programari d`ús pel teletreball
Titulació:
CFGS en Administració de Sistemes i Xarxes
Altres:
Carnet de Conduir
Català i Castellà nadius
Contrato: Indefinido
Jornada: Parcial – Mañana
Salario: 18000€ Bruto/año

04-07-2024 Leer más